Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Samsung Jet s8000 SIMkaart vol?

Hallo, ik heb een vraag. Ik heb een Samsung Jet s8000 en er kunnen maar 25 smsjes op mijn simkaart maar 500 op mijn telefoon zelf. Maar als ik 25 smsjes heb, ontvangt ie er geen meer. Dus ik kan dan niet meer ontvangen en moet telkens mijn geheugen legen. Hoe verander ik de instellingen, zodat ik meer smsjes kan ontvangen...Vroeger deed ie het overigens wel! Maar sinds kort dus niet meer. Ik kan me niet herinneren dat ik iets veranderd heb.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
611
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien een vreemde suggestie, maar wat zegt de handleiding hier over? Er zal bij de sms berichten vast wel staan dat je deze ook op je telefoon in kunt stellen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hallo, ik heb ook de samsung jet. Staat verder niks over in de handleiding. Ik kan inderdaad 25 smsjes op mijn simkaart kwijt. De smsjes op mijn telefoon kunnen aangevuld worden tot de 190 smsjes. Misschien eens langs de klantenservice in de winkel? Want ik kan me ook niet herinneren dat er instellingen voor zijn..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding