Samsung Jet s8000 SIMkaart vol?

Hallo, ik heb een vraag. Ik heb een Samsung Jet s8000 en er kunnen maar 25 smsjes op mijn simkaart maar 500 op mijn telefoon zelf. Maar als ik 25 smsjes heb, ontvangt ie er geen meer. Dus ik kan dan niet meer ontvangen en moet telkens mijn geheugen legen. Hoe verander ik de instellingen, zodat ik meer smsjes kan ontvangen...Vroeger deed ie het overigens wel! Maar sinds kort dus niet meer. Ik kan me niet herinneren dat ik iets veranderd heb.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien een vreemde suggestie, maar wat zegt de handleiding hier over? Er zal bij de sms berichten vast wel staan dat je deze ook op je telefoon in kunt stellen.

Het beste antwoord

Hallo, ik heb ook de samsung jet. Staat verder niks over in de handleiding. Ik kan inderdaad 25 smsjes op mijn simkaart kwijt. De smsjes op mijn telefoon kunnen aangevuld worden tot de 190 smsjes. Misschien eens langs de klantenservice in de winkel? Want ik kan me ook niet herinneren dat er instellingen voor zijn..