Ik kan internet op mijn Blackberry niet meer goed gebruiken, wat kan ik daaraan doen?

Als ik op mijn blackberry naar bijvoorbeeld hyves ga, en dan klik ik op INLOGGEN , dan reageert het niet meer. Het ligt niet aan de knop op de blackberry maar ik heb perongeluk iets gewijzigd bij de instellingen.

Wat moet ik bij opties wijzigen om weer te zorgen dat als ik op zo'n knop klik dat ie dan weer linkt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Het ligt bijna zeker aan jou internrtvebinding.