welke Prepaid aan bieder is echt het goed koopste van de 4 Kpn of simyo of HI of Telfort of Tmobil? zie uitleg

ik wil geen abolement ik zoek echt de goedkoopste Prepaid aanbieder met smsen en bellen en internet en die ook de goedkoopste internet bundels en sms en bel bubdels en zo nu een dan soms zo een keer in de week in de auto de sim kaart in me tabblad doe en dan aleen emails te lezen en chaten via de facbook app en heel soms een foto uploden via 3G dan

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Internet op je mobiel is altijd vrij prijzig en voor veel mensen dan ook een reden om over te stappen op een abbonement. Maar omdat je dit niet wil zou ik Vodafone adviseren weliswaar staat deze niet in je lijstje, maar deze heeft namelijk blox hiermee koop je voor 30 dagen een bundel om toch goedkoop te internetten. Het zelfde geldt voor de Sms die kun je ook zo afkopen maar wanneer veel mensen gebruik maken van whats app doe je dit nooit meer.
Ik adviseer dus toch een abbonement. En anders Vodafone niet de goedkoopste in het eerste opzicht maar door de inkoop van bundels sta je niet voor onverwachte verrassingen en is Vodafone toch nog voordelig uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

internet is inderdaad best duur maar vanaf 1 juni word dat goedkoper omdat het nu te duur is volgens europa dan word de maximale prijs 0.90 cent per mb verder is simyo heel goedkoop en je kan het ook nog per maand opzeggen klantenservice per telefoon en email is goed bereikbaar voor vragen. ik heb daar zelf een abonnement met alleen smsen en bellen en het bevalt me goed geen addertjes onder het gras.