Dat gaat het beste via iTunes op je pc of Mac.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je iPhone even synchroniseren met iTunes, dan iPad aansluiten, je nieuwe nummers toevoegen aan iPad sync, en dan synchroniseren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Synchroniseren is alleen nodig als je nummers erop hebt staan die nog niet op je computer stonden, als je bijvoorbeeld via de iTunes app muziek koopt. Verder heb je helemaal gelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan had hij zijn vraag anders gesteld lijkt me zo.