Kan je in een kpn mobiel een Simpel kaartje doen ?

Ik heb onlangs een nieuwe prepaid mobiel gekocht bij kpn, maar k vind kpn nogal duur en ik zou daarom willen overstappen naar Simpel. Kan dit ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Is je telefoon simlock vrij? Dan zou dat moeten lukken.
Anders kan je je telefoon simlock vrij laten maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen als hij sim-lock vrij is. zoniet dan kun je hem als je hem nog geen 1 jaar hebt dan kun hem simlock-vrij laten maken tege betaling, heb je hem langer als een jaar dan is het gratis;)
met vriendelijke groetjes marijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je geen abonnement hebt dan kan je volgens mij wel gemakkelijk overstappen. Vraag maar bij de kpn winkel ! of kijk op hun website.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eerder kon dat idd wel omdat simpel via kpn verbinding ging, maar nu gaat die via de t-mobile verbinding, dus dan zou je een simlock vrije telefoon moeten hebben