Mijn BlackBerry doet de laatste tijd raar zie uitleg ..> ?

Ik heb BlackBerry Bold 9780 en hij deed het heel goed maar laatste tijd loopt tie vaak vast ik kan niet pingen ik kan mensen niet accepteren als ik mensen wil accepteren dan komt er error als ik e-mail wil checken gaatie niet open als ik hem wil ontgrendelen loopt tie 10 min vast en dan gaat tie pas open en ik heb weinig app's, games en thema's en ik vindt het heel irritant ik kan niet eens meer sms'en ik kan aleen nog maar bellen en gebeld worden bijna wie kan mijn helpen ??

ALVAST BEDANKT !!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zijn een beetje boel problemen...meestal weet ik wel een oplossing te vinden voor de bb probleempjes maar jouw foon is zowat onbruikbaar. Enige wat ik dan zog kan bedenken is een back up te maken van je bb. Dan terug naar fabrieksinstellingen en opnieuw aansluiten op je pc en de software cd opnieuw runnen. Succes!

Het beste antwoord

Je kan hem ook weer naar fabrieks instellingen zetten. Let wel op dat hij dan alles wist en naar het origineel zet.

Eventueel zou je ook kunnen kijken of de software/firmware van de telefoon nog wel up to date is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij is op update maar ik had laatst een bcb ontvangen en er stond in dat het aan de BB service ligt maar ze zeiden dat het 1 of 2 daggen zou duren maar ik heb het nu al 1 of 2 weken

Andere antwoorden (1)

Het kan een hardware probleem zijn, probeer een hard reset maar als je bent verzekerd kan je het ook gewoon opsturen. Je bent het wel voor een maand kwijt ofso maar zoals ze zeggen: geduld loont! Je kan eventueel ook langs telefoonwinkels gaan, misschien kunnen zij het voor je regelen.