Kan ik mijn SMS'jes online inzien?

Ik wil dus mijn sms'jes online bekijken. Ik heb een t-mobile prepaid kaart. Is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
5.4K

Het beste antwoord

Nee. Het is niet mogelijk om smsjes online te bekijken. Het enige wat eventueel wel mogelijk is, is om online te bekijken wanneer je naar wie een sms hebt gestuurd. Bij T-mobile kun je ook als prepaider een persoonlijk account aanmaken waar je je belstatus enz kan inzien. Ik weet echter niet als je je nog niet hebt aangemeld en je zou dat dus nu pas doen of je dan ook terug in de tijd kan kijken of maar tot aan de aanmelddatum. Dat zou je moeten proberen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als het goed is kan dat niet maar ik heb Vodafone ik kan aleen sms'jes online versturen maar sms'jes online bekijken nooit van gehoord probeer het is op google te zoeken of bel de klantenservice
Bronnen: