Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Nokia 5320 touchscreen kapot, hoe mijn bestanden redden?

Het touchscreen van mijn nokia 5230 is kapot, de voorkant is er vanaf gevallen bij een ongeluk en daarbij is de verbinding (oranje stukje met kabeltjes) van het touchscreen ook kapot gegaan.

Nu heb ik mijn simkaart en geheugenkaartje nog wel maar mijn notities staan gewoon nog op het toestel en die wil ik eigenlijk wel heel graag terug!

Ik kan het toestel aanzetten maar alleen nog maar de rode-witte-groene toets gebruiken waardoor ik niet verder kom dan het hoofdmenu..
Als ik hem aansluit op de computer krijg ik wel mappen maar ik zie mijn notities niet staan..

kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
787

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Met de Nokia PC-suite zou je je gehele telefoon moeten kunnen doorwandelen:

http://www.software112.com/products/nokia-pc-suite.html

Zo niet, de suite de-installeren en Windows het werk laten doen met Windows Mobile Device Manager (Win7) of MS Active Sync (bij XP). Dan kiezen voor synchroniseren en dan staat alles op je PC.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt voor je reactie! Ik heb Ovi Suite inderdaad geprobeerd maar als ik dan notities wil synchroniseren naar outlook dan staat er 'Sluit de USB-kabel opnieuw aan of maak verbinding via Bluetooth. Synchroniseer vervolgens nogmaals. Foutcode: 80043Bee' Dat opnieuw aansluiten lukt dus niet en bluetooth kan ik op mijn gsm niet activeren ivm dat kapotte touchscreen... Windows Mobile Device Manager proberen dan? Moet ik die eerst downloaden? mvg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb MS Active Sync geinstalleerd en uitgevoerd maar hij vindt de gsm niet! In de foutmelding staat o.a.:
Het apparaat is geen smartphone of Pocket PC. Valt nokia 5230 wel onder smartphone? Volgens mij niet..
wat zijn je verdere opties? nogmaals bedankt he..

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding