Ik ga zo weg ik heb een vaste telefoon thuis en een mobiel als ik even weg ben. Kan het als ik weg ben ook automatisch naar mijn mobiel gaan?

Ik ga zo weg maar ik verwacht een telefoontje van iemand ik heb een vaste telefoon en een mobiel. Kan het ook dat ze me op vaste telefoon bellen dat het automatisch naar mijn mobiele nummer gaat?

Toegevoegd na 10 minuten:
Ik heb Ziggo

Toegevoegd na 13 minuten:
Kost het trouwens ook geld?????

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
3.3K

Het beste antwoord

Zo kun je je telefoon doorschakelen naar een ander nummer:

"U kunt uw vaste-net toestel eenvoudig doorschakelen naar een ander nummer. Bij *21 direct doorschakelen wordt elke binnenkomende oproep direct doorgeschakeld naar het door u opgegeven nummer. Alleen de telefoon waarnaar u heeft doorgeschakeld gaat nu over.

Hoe werkt *21 ?
Activeren: U toetst, op het toestel dat u wilt doorschakelen, de volgende code in:
*21*het (mobiele) telefoonnummer waarnaar u wilt doorschakelen en sluit af met #

U hoort nu een kiestoon en iedereen die belt wordt meteen doorgeschakeld. Met de toetsencombinatie #21# zet u het direct doorschakelen uit

Let op: Bij vrijwel alle ISDN-apparatuur moet u achter 21 nog een 0 plaatsen. Zo wordt het activeren van direct doorschakelen naar 020-1234567 dus *210*0201234567# en wordt de code voor deactiveren #210#. In een aantal gevallen werkt de doorschakeling ook met 0*21*0201234567#, dit kan gelden als u altijd eerst een 0 moet kiezen voordat u naar buiten kunt bellen. Controleer de handleiding van uw apparatuur.

KPN - vertraagd doorschakelen
KPN biedt deze extra dienst, bij *61 vertraagd doorschakelen, wordt elke binnenkomende oproep na ongeveer 5x rinkelen doorgeschakeld naar het door u opgegeven nummer. U heeft nog de mogelijkheid om de telefoon aan te nemen. Na 4 of 5x rinkelen gaat alleen nog de telefoon over waarnaar u heeft doorgeschakeld.
Hoe werkt *61 ?
Activeren: U toetst, op het toestel dat u wilt doorschakelen, de volgende code in:
*61*het (mobiele) telefoonnummer waarnaar u wilt doorschakelen en sluit af met #

Na vijf keer overgaan schakelt de telefoon door naar het nummer dat u hebt opgegeven. Met de toetsencombinatie #61# zet u het vertraagd doorschakelen uit.

Wat kost *21 en *61?
Het aan- en uitzetten van *21 en *61 is gratis. U betaalt de normale gesprekskosten van uw telefoonnummer naar het nummer waarnaar is doorgeschakeld."
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja hoor, je kunt je vaste telefoon doorschakelen naar je mobiel. Kijk even op internet hoe je dat moet doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt - als 't goed is - je telefoon doorschakelen naar je mobiel: zie bron
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, en het kost je geen geld.

Uw vraag: Doorschakelen

Schakel uw telefoon door naar een ander nummer, als u niet thuis bent maar toch bereikbaar wilt zijn:
- neem de hoorn op, of zet uw telefoon aan en wacht op de kiestoon
- toets *21*
- toets na de onderbroken kiestoon het nummer in (inclusief netnummer) waarnaar u wilt doorschakelen
- nadat u een gesproken bevestiging heeft gehoord, verbreekt u de verbinding
Uitzetten doet u zo:
- neem de hoorn op, of zet uw telefoon aan en wacht op de kiestoon
- toets #21#
- nadat u een gesproken bevestiging heeft gehoord, verbreekt u de verbinding

Raadpleeg voor meer informatie de Handleiding Telefonie.