Wat is het nummer van de klantenservice van t mobile?

Ik ben mijn puk code kwijt ( en ook mijn code van mijn mobiel).
Ik wil hiervoor de t mobile klantenservice bellen (ik bel prepaid).
Ik kan het nummer van de klantenservice niet vinden want dan moet ik weer een t mobile account aanmaken en dan word mijn tijdelijke wachtwoord via sms naar mij gestuurd maar ik kan niet op mijn mobiel omdat ik de codes kwijtben.. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
11K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan ga je naar my mobile en dan log je in klik. Op pukcode en klaar

Het beste antwoord

Vanaf je mobiele telefoon
Als je met je T-Mobile telefoon belt, kun je T-Mobile Klantenservice bereiken via 1200*.

Vanaf een andere telefoon
Bel je met een andere telefoon, dan kun je T-Mobile Klantenservice bereiken via 06 - 2400 1200*. Vanuit het buitenland is dat: 0031 6 - 2400 1200.
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat kan ook via My tmobile. Dan moet je in je overzicht naar mijn toestel en gewoon de stappen volgen.