Mijn telefoonrekening is altijd heel laag. Ineens is hij 40 euro. (ik zit bij vodafone) hoe kan dit?

Ik heb dus een telefoonrekening die altijd heel laag is. Ik had een keer een telefoonrekening van 70 euro maar dat kwam omdat ik ging internetten. Nu heb ik een telefoonrekening van 40 euro. Vodafone heeft het helemaal geblokkeerd maar hoe kan het nu weer 40 euro zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

heb je een abonnement? vaak zijn deze het eerste half jaar goedkoper, en betaal je naar het half jaar bijna het dubbele. het staat precies beschrijven in jou contract. neem voor de zekerheid en bij twijfel contact op met vodafone
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
SMS-diensten? Zie bron om deze te blokkeren.