Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (5)

plaatsen lukt wel, maar je kan de telefoon dan niet meer gebruiken. om je Simpel sim te kunnen gebruiken, moet je het toestel eerst simlock-vrij laten maken.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lol. Uiteraard bedoelde ik ook gebruiken ;-)
Maar ook met de nieuwe sim kaartjes van Simpel? Want Simpel is tegenwoordig in handen van T-mobile. Maar dat zal je wel weten, anders zou je de vraag niet beantwoorden natuurlijk ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met "Ben" lukt het wel, dus ik neem aan dat het met "Simpel" dan ook moet gaan.
Sim-lock vrij maken dan kan het pas
Lock is bescherming zodat je bij hun provider blijft, mocht je mobiel ouder dan 1 jaar zijn mag je hem gratis evranderen op de site
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelfde vraag als bij Alfa..
is dat ook met de nieuwe Simpelkaartjes zo, die gebruik maken van het T-mobile netwerk?
Unlocken, daarvoor even met tmobile bellen. Kan ook binnen 1 jaar maar daar kunnen kosten aan zitten. Kun je vervolgens zo uitrekenen wanneer de Simpel kaart voor jou goedkoper wordt om mee te bellen dan de tmobile.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja want Simpel gaat via het netwerk van t mobile. Voorheen was het kpn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo lang de Simlock op de telefoon staat gaat het niet werken. Je kunt dit inderdaad bij T-Mobile laten verwijderen, ik heb eens gehoord dat dit zomaar 120 euro kan kosten als je het in het eerste jaar van je abonnement doet, daarna is het gratis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding