Ik heb net een iPhone gekocht en mijn opslag is nu al vol terwijl ik genoeg geheugen heb. Hoe kan ik dit oplossen?

3 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K
VraagAntwoord66
3 jaar geleden
Hoeveel gb is het toestel?
Anoniem0123
3 jaar geleden
64gb maar ik heb nog steeds gekeken naar mijn instellingen

Antwoorden (2)

waarschijnlijk is je sd-kaartje niet goed aangesloten, kijk of je het zelf kunt oplossen, anders zou ik even teruggaan naar de winkel
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
paulus811
3 jaar geleden
Een iPhone heeft GEEN sd kaartje, -
Ik heb een iPhone 5 en deze was inderdaad ook erg snel vol. Mijn telefoon zei dat ik de iCloud Drive app moest downloaden of foto's en apps moest verwijderen. In het begin heb ik alle apps die eigenlijk onnodig waren en zoveel mogelijk foto's verwijderd. De iCloud Drive app zag ik pas later. Ik heb het toen gewoon geprobeerd. Één foto erin gezet. Nu krijg ik geen meldingen meer. Misschien werkt dit bij jou ook?