Waar kan mijn (verzekerde) mobiel gemaakt worden?

Mijn iPhone is laatst op straat gevallen met het jammerlijke gevolg dat er nu een enorme barst in het beeldscherm zit. Hiernaast zit er ook een barst aan de achterkant en hapert de Home-Button zo af en toe. Gelukkig wordt deze schade vergoed door de verzekering die ik heb afgesloten bij T-mobile toen ik de mobile telefoon kocht.

Nu is het zo dat ik vanaf volgende week vrijdag op vakantie ben, waar ik de telefoon bij nodig heb. ik weet nog wel een adres waar ze de telefoon in een aantal dagen kunnen maken er vanuit gaande dat het bij T-mobile vele weken gaat duren.

Kan ik de telefoon hier laten maken en de bon naar de verzekering sturen of ben ik verplicht dit door T-mobile te laten doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Nee, dit kan niet. Indien je wikt dat het toestel wordt gemaakt word deze gemaakt in het reperatiecentrum van de verzekeraar. Er is geen optie om dit zelf ergens te laten doen. Let wel op eigenlijk moet je binnen 48 uur nadat je toestel is gevallen contact op nemen met je verzekeraar, is dit langer dan 48 uur dan kan de verzekeraar zeggen dat je niet verzekert bent.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij vochtschade is dit makkelijker te herkennen, voor de rest heb je je eigen vraag al beantwoord. Succes ;)
Ga eens naar de apple site, applecare heet het. Als je iPhone minder dan een jar oud is krijg je waarschijnlijk een nieuwe. Zo niet, dan moet je een winkeltje vinden in een zijstraatje die het kan maken voor een paar tientjes, succes!