Als je een App uit de Apple Store koopt, en de App verwijdert, is het dan zo dat als je hem weer instaleert, gratis is?

Bijv: Hé! Wat een leuke app! Ow hij is 0,79 cent. Maarja ik koop hem wel. Een paar weken later: Mmmm.. Laat ik eens wat Apps verwijderen! *App verwijdert* Een paar maanden later: Hé, laat ik die App weer is gebruiken! Ow chips !! Ik heb hem verwijdert! Laat ik hem weer opnieuw installeren. Mmmm.. Zou die nou weer geld kosten? Of is de App gratis?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Je hoeft voo elke App maar één keer het bedrag te betalen. ALS JE HET MET HETZELFDE APPLE ID DOWNLOAD TENMINSTE.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zolang je de zelfde apple iD hebt, zal die nog gratis zijn. Als je toch moet betalen door een bepaalde reden, kan je contact opzoeken om het optelossen. In Principe betaal je er maar één keer voor.

xxA
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je de zelfde app weer download waarvoor je al een keer betaald heeft hoef je niet te betalen als je hem weer wilt downloaden. Zolang je de zelfde apple id houd.
Bronnen: