iets als de huidige iphone 4.
v.a. 460 euro voor een losse toestel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Waarschijnlijk even duur als de iphone 4 op dit moment in de winkels.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar denk daar nu nog maar niet aan hoor de iphone 5 komt nog lang niet uit zeker dit jaar niet en volgen jaar denk ik ook niet maar ja wie weet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij komt rond oktober slimmerd
paulus811
11 jaar geleden
zozo marinos, waar heb jij die wijsheid vandaan? Of papagaai je gewoon na wat je op internet leest? Zeker de introductie van de 4S vergeten?
paulus811
11 jaar geleden
De vraag is niet wanneer de Iphone 5 uitkomt, maar wat een 4S dan nog kost. Dit is dus geen antwoord.
Waarschijnlijk net zo duur als de iPhone 4 nu maar het kan ook goedkoper zijn want Apple heeft de iPhone 5 uitgerust met duurzaame delen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moet je ff kijken op Apple.nl daar klik je op iPhone en dan kan je op de knop betaal klikken en dan zie je welke iPhone je kan kiezen de 3GS 4 of 4s
paulus811
11 jaar geleden
Duurzame delen? Welke dan?