Is er iemand die weet uit welk jaartal het telefoonnummer 5376 - Bergen op Zoom- komt? ( ongeveer)

Het betreft een stuk speelgoed met een firma naam:
Frans Verlinden - Kantoor artikelen - Kloosterstraat - Bergen op Zoom - Tel 5376 . Ik wil graag weten hoe oud dat stuk speelgoed ongeveer is.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

In 1950 had Rotterdam 5 nummers voor de telefoon en de kleinere plaatsen 4. Het kan dus uit die tijd stammen.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in 1982 had lierop 3 nummers dus die analogie klopt niet
Ivana
14 jaar geleden
Ja, maar Bergen op Zoom was een andere maat plaats dan het dorp Lierop. Ik weet ook niet tot welke tijd Rotterdam dat aantal nummers heeft gehouden. Misschien ook tot ver in de tachtiger jaren. Maar ik weet nog precies ons nummer toen wij de eerste telefoonaansluiting kregen.