Samsung Galaxy Y kan geen wifi netwerken meer vinden wie weet oplossing ??

Sinds vandaag kan mijn anderhalve maand oude Samsung Galaxy Y geen wifi-netwerken meer vinden . Als ik wifi aan zet ( bij instellingen ) blijft hij maar scannen naar netwerken , maar hij vindt niks , met het gevolg dat ik alleen maar internet heb via mijn mobiele provider .
Op internet heb ik meerdere mensen gelezen met het zelfde probleem , maar niemand die een oplossing geeft (of die werkt )
Kan iemand mij alsjeblieft helpen , of is mijn nieuwe telefoon nu al stuk en moet ik terug naar de winkel ????

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K

Antwoorden (3)

Ik had hetzelfde met mijn LG GW620, toen heb ik de software geupdated en toen werkte het weer.

succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had hetzelfde met mijn IPhone en toen werkte het weer nadat ik het toestel had gereset. Misschien werkt dat ook met de Galaxy
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb dit met mijn galaxy mini. Ik heb het ook nog niet opgelost. Het eenigste wat ik kan zeggen is de wifi net zolang aan en uit zetten tot ie verbinding krijgt