Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Samsung Galaxy Y kan geen wifi netwerken meer vinden wie weet oplossing ??

Sinds vandaag kan mijn anderhalve maand oude Samsung Galaxy Y geen wifi-netwerken meer vinden . Als ik wifi aan zet ( bij instellingen ) blijft hij maar scannen naar netwerken , maar hij vindt niks , met het gevolg dat ik alleen maar internet heb via mijn mobiele provider .
Op internet heb ik meerdere mensen gelezen met het zelfde probleem , maar niemand die een oplossing geeft (of die werkt )
Kan iemand mij alsjeblieft helpen , of is mijn nieuwe telefoon nu al stuk en moet ik terug naar de winkel ????

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik had hetzelfde met mijn LG GW620, toen heb ik de software geupdated en toen werkte het weer.

succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had hetzelfde met mijn IPhone en toen werkte het weer nadat ik het toestel had gereset. Misschien werkt dat ook met de Galaxy
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb dit met mijn galaxy mini. Ik heb het ook nog niet opgelost. Het eenigste wat ik kan zeggen is de wifi net zolang aan en uit zetten tot ie verbinding krijgt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding