ik kan opeens niet meer inloggen op twitter op mn Galaxy S, wat kan ik hieraan doen?

eerst kon ik gewoon inloggen en alles, maar opeens gaf twitter steeds aan; 'er is een fout opgetreden, twitter is onverwacht gesloten' en dan moest ik hem wel afsluiten. Nu reageerde hij helemaal niet meer en heb ik twitter opnieuw gedownload. Sinds ik hem opnieuw gedownload heb en ik probeer in te loggen staat er steeds 'kan account niet maken' terwijl ik de goede gebruikersnaam en wachtwoord invoer.. weet iemand hoe ik dit kan oplossen zodat ik weer kan tweeten via mijn telefoon? ;x
Alvast bedankt! 'X

Toegevoegd na 9 minuten:
als ik zegmaar inlog en het niet lukt (dat geeft mn telefoon tenminste aan), en ik klik op vorige dan kan ik wel een paar tweets zien en als ik dan op 'account' klik staat er idd mijn account het probleem is nu meer dat ik niet kan tweeten en dat de app zich na minder dan 15 sec. afsluit..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
4.4K

Antwoorden (4)

Als er staat "kan account niet aanmaken" ben je opnieuw je account aan het maken en dat gaat gelukkig niet anders krijg je dubbele accounts, ipv daarvan moet je inloggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij geeft nog steeds aan 'kan account niet maken' terwijl ik toch echt 2x op inloggen heb geklikt.. ;x
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het probleem in de nieuwe versie van de Twitter voor Android App zit. Mijn vriendin heeft op haar HTC desire hetzelfde probleem.
Probeer Twitter eens opnieuw te installeren. Haal eerst alle data eraf en druk daarna pas op verwijderen. In de meeste gevallen helpt dit!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
data eraf halen..? hoe bedoel je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je via instellingen>applicaties>Twitter dan staat er data wissen en verwijderen. Verwijder eerst alle data dus en daarna gewoon net als hoe je het normaal doet, de applicatie verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke, dat ga ik nu proberen.. ben benieuwd of het deze keer wel lukt, heb echt al heeel veel manieren geprobeerd.. ;$
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het helpt niet... ;x
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben nu reacties aan t lezen van andere mensen, die hebben hetzelfde probleem dus het zal wel aan de app liggen en niet aan mijn telefoon. toch heel erg bedankt voor het meedenken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan!
Probleem is inmiddels bekend bij twitter. Fout in versie 3.2.0

Bron:
Twitter Nederland @twitter_nl

Android-gebruikers kunnen last hebben van crashes met de update voor de Twitter-app. Het probleem is bekend en er wordt aan gewerkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet je telefoon op Engels en twitter doet het dan wel.
Dit is geen grapje want ik heb het gedaan ik had dat gelezen bij Android site bij de klachten