Samsung Galaxy S2 valt steeds uit na software update android 4.0 Hoe kan dat?

Ik heb Android 4.0 op mijn samsung galaxy S2 gezet, nu valt de telefoon meerdere keren per dag uit. Om hem weer aan te krijgen moet ik de batterij even er uit en er weer in doen, daarna gaat hij pas weer aan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Ik zou even naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt en het hele verhaal uitleggen. Als je er niet dicht bij woont kan je ook naar een andere winkel gaan. Zij kunnen je helpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mijn vader heeft dit ook gehad de winkel zei ja daar kunnen we niks aan doen... we kunnen hem opsturen duurt ongeveer 3 - 6 weken (volgens mij hadden ze er gewoon geen zin in want hoor meer verhalen over die telefoon met problemen...)

dus toen ben ik zelf maar een beetje gaan rommelen en uiteindelijk maar gewoon terug gezet naar de vorige versie die er al op zat en nu doet hij het weer prima!

ik zou wel even eerst een back-up maken als het goed is heb je het programma KIES erbij gekregen en in dat programma staat rechts boven Back-up!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoe heb je hem dat terug gezet naar de vorige versie? dat lukt me namelijk niet en de update na 4.0.3 is echt niks die is nog niet goed heb er alleen maar problemen mee!

Gr ilona
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beste allen,

Deze storing kan worden opgelost door middel van een harde reset. Deze kunnen jullie laten uitvoeren bij een van onze service punten. Het dichtstbijzijnde service punt kunnen jullie terugvinden via onderstaande link.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl