Wat moet je doen als het email-adres waarmee je je eigen apple-id aan wi maken niet beschikbaar is?

Hallo, ik heb eerder al gevraagd hoe ik mijn eigen apple-ID aan kon maken, ik weet nu hoe het moet, maar nu geeft mijn mobiel aan dat het email adres niet beschikbaar is. Wat moet ik nu doen? Ik heb maar een email-adres.... :(
Ik denk wel dat ik weet hoe het komt. Ik heb het de eerste keer geprobeerd maar toen had ik het emailadres ingevoerd en kwam ik erachter dat je het met je creditcard moet doen. Nu kan ik mijn eigen email niet meer gebruiken...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
6.8K

Antwoorden (1)

Je kan met dat emailadres proberen je oude icloud account terug te krijgen door te klikken op wachtwoord vergeten.

Of je moet een andere e-mail aanmaken en daarmee een icloud account aanmaken.

Je kunt ook contact opnemen met Apple.