Als je een bericht stuurt en er staat één vinkje hebben ze je berichtje ontvangen.

Als er twee vinkjes staan hebben ze het bericht ook gelezen, dus dan hebben ze jouw chat geopend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je 1 vinkje ziet is het bericht verzonden én aangekomen bij de ontvanger. Bij twee vinkjes heeft de ontvanger je berichtje gelezen. Alleen bij iphones geeft hij het gelezen vinkje als je de melding krijgt zonder dat ook echt gaat kijken. in ieder geval bij mij klopt het niet altijd!