Televisie, internet en vaste telefonie. Wie ziet er door de bomen het bos nog?

Welke aanbieder heeft welke prijs per maand? Met snel internet (30 mbps) en gratis bellen na 19.00u naar alle vaste nrs. (ook mensen die bijv. niet bij Ziggo zitten) Of liever nog de hele dag voor max. 10,00. TV boeit mij niet bijzonder erg dus wil daar geen kastjes voor aanschaffen... maar betaal nu wel voor digi. TV. Heeft het wel zin om een alles in 1 pakket te nemen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Op http://www.totaalwijzer.nl/ kun je alles vergelijken en aangeven wat voor soort beller je bent etc. Ik zou daar eens gaan rondkijken, dan leer je veel :)