Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Past een accu van de HTC Desire S ook in een HTC Desire Z?

Mijn HTC Desire Z batterijen hebben zn beste tijd gehad tijd voor nieuwe, en ik zag op de site van HTC zelf dat de accu van de HTC Desire S meer capaciteiten had nu is mijn vraag of deze orginele HTC Accu BA S530 1450 mAh Li-ion Bulk ook in mijn HTC Desire Z passen? (HTC Desire Z Batterij BA S450 1300 mAh)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
960

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hoogstwaarschijnlijk niet. Als HTC (of welke leverancier dan ook) onderdelen kan hergebruiken, zullen ze dat zeker niet laten. Als ze dat niet doen, dan zijn de onderdelen waarschijnlijk anders. Is geen wet natuurlijk, maar ga er maar van uit.
Zo is de accu van de Desire Z wel hetzelfde als die van de HTC 7 Mozart, maar de S is niet hetzelfde als de Z.

Maar er zijn voor vrijwel elke telefoon accu's te koop met extra capaciteit. Vaak ook zonder dat deze fysiek groter zijn. Let wel op, vaak wordt er rommel verkocht. Mugen Power Batteries zijn erg goed (nee, ik heb geen aandelen...).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding