Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan je in het actieve geheugen dingen blijvend uitschakelen ?

ik heb een Samsung ace en iedere keer komt shop terug terug in actieve geheugen (door Vodafone op mobiel gezet) als ik het stop zet komt hij na een tijdje weer terug.

ook blijft facebook constant draaien in het geheugen en dat hoeft van mij niet maar kan je dit ook anders instellen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
675

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nee. Dit kan je niet anders instellen. Zolang de applicaties geïnstalleerd zijn zullen ze ook automatisch draaien. Zelfs als je ze uitschakelt.
De enige remedie is: Rooten en dan de applicaties (APK bestanden in /System/App) hernoemen naar BAK. Dan zijn ze voor de telefoon niet geÏnstalleerd en draaien ze ook niet meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste,

Je kunt wel eventueel wel een app killer downloaden, zoals Advanced Task Killer en in de instellingen ervan, de Auto-Kill Frequency instellen zodat hij regelmatig het werkgeheugen opschoont.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar een app killer sluit het programma wel. Maar als het programma een autostart heeft zal ie daarna door de telefoon binnen een paar sekonden weer opgestart worden. En aangezien ze de app sluit en deze daarna weer automatisch in de lopende applist staat is dit dus het geval. Dan helpt alleen het verwijderen van de app.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding