Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zoek een Louis Vuitton of Gucci (mag ook ander merk zijn) batterijklepje voor mijn Blackberry Bold 9700

Heb overal rondgekeken op internet, omdat mijn batterijklepje van mijn witte bb bold al helemaal vies is met name dat gedeelte van ' leer ' . Weet iemand een website waar ze batterijklepjes verkopen voor de Bold (hoeft niet perse de bovengenoemde merken). In iedergeval als het maar een leuk klepje is.. De rede dat Louis Vuitton en Gucci zeg is omdat ik iemand daar mee had gezien alleen die site waar ze die had op besteld (www.asmooh.net) werkt niet meer. Alvast bedankt! (Het liefst wil ik ook niet via marktplaats kopen maar van een online webshop).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
544

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja voor 10 Euro inclusief gratis verzenden en je kunt ze ook zelf ophalen als je zou willen in Beverwijk. Klik maar eens op deze link: http://link.marktplaats.nl/427441845
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding