Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat mijn hele geheugen vol is? Zonder dat ik er bijna niks op heb staan?

Ik heb een Huawei Ascend G510, maar hij zegt dat mijn intern geheugen en SD-kaart vol is, terwijl ik nog 500 mb in mn intern geheugen heb, ik kan geen foto's maken.. en op mn SD-kaart staat helemaal niks, terwijl die aangeeft dat ie helemaal vol is.. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Misschien even op de computer aansluiten en formatteren (rechtsklikken op de schijf wanneer deze aangesloten is op de computer en dan 'formatteren' selecteren. Zorg er wel even voor dat je er inderdaad niets op hebt staan anders gaat de informatie verloren. Het kan ook zijn dat je kaartje misschien beveiligd is tegen schrijven. Ik weet niet hoe groot het kaartje is, maar bij sommige kaartjes zit er dan een minuscuul schuifje aan de zijkant. Echter weet ik niet of dat bij de mini-SD-kaartjes ook is...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Firmware opnieuw installeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt je telefoon rooten en dan de meeste apps via de app DroidSail APP2SD Lite overzetten op je SD-kaart. En het is natuurlijk ook belangrijk om regelmatig je cache te legen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding