Hoe kan het dat mijn hele geheugen vol is? Zonder dat ik er bijna niks op heb staan?

Ik heb een Huawei Ascend G510, maar hij zegt dat mijn intern geheugen en SD-kaart vol is, terwijl ik nog 500 mb in mn intern geheugen heb, ik kan geen foto's maken.. en op mn SD-kaart staat helemaal niks, terwijl die aangeeft dat ie helemaal vol is.. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Antwoorden (3)

Misschien even op de computer aansluiten en formatteren (rechtsklikken op de schijf wanneer deze aangesloten is op de computer en dan 'formatteren' selecteren. Zorg er wel even voor dat je er inderdaad niets op hebt staan anders gaat de informatie verloren. Het kan ook zijn dat je kaartje misschien beveiligd is tegen schrijven. Ik weet niet hoe groot het kaartje is, maar bij sommige kaartjes zit er dan een minuscuul schuifje aan de zijkant. Echter weet ik niet of dat bij de mini-SD-kaartjes ook is...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Firmware opnieuw installeren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt je telefoon rooten en dan de meeste apps via de app DroidSail APP2SD Lite overzetten op je SD-kaart. En het is natuurlijk ook belangrijk om regelmatig je cache te legen.