Kan je op een Prepaid Blackberry van Hi, de Hi vakantie internetbundel aanvragen?

Op Hi.nl staat een vakantie internetbundel van 9,95 per maand, maar er staat niet bij of die ook voor blackBerry prepay id.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Het is exclusief voor mensen met een abonnement of sim-only, daar valt prepaid niet onder. Het antwoord is dus nee, al zou je voor de zekerheid nog contact kunnen opnemen met Hi.