Iphone ingebouwde speakers

Mijn ingebouwde speakers doen het Sinds kort niet meer ik weet zelf niet waarom. Dus ik kan geen music luisteren of andere geluiden maar ik kan wel gewoon telefoneren dan degene wel horen Aleen hoor ik mijn telefoon niet afgaan Aleen trillen.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen afentoe werken me speakers weer maar dat duurt dan ook niet voor lang maar 10 hooguit.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Misschien zit er vuil in de ingang van waar je de koptelefoon plug in moet doen. Of er blijft daar wat hangen. Hij denkt dan dat de koptelefoon erop zit. Op het Iphoneclub forum heb ik deze klacht wel gelezen. Probeer er eens in te kijken. En er desnoods heeeeeel voorzichtig met een paperclipje in te komen. Of uit te blazen of met de stofzuiger de ingang leeg proberen te zuigen. Wel heeel voorzichtig allemaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit slaat nergens op want het ging om de speakers niet om de koptelefoon!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de telefoon (door een foutje, vuiltje in de koptelefooningang) denk dat er een koptelefoon op aangesloten zit, schakelt hij de speakers uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik heel vaak geprobeerd na een tijdje deed hij het weer maar voor 10 minuten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
He wat jammer nou. Dan weet ik het helaas ook niet. Veel sterkte en ik hoop dattie gemaakt wordt / kan worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
İnderdaad anders ga ik wel nr een Apple Store vragen of ze weten wat er mankeerd weet je miss of het wat kost om te laten kijken of er iets mankeerd :o
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gister of eergister las ik een reactie van iemand, die zijn mailadres heeft vermeld. Hij maak zelf iphones. Misschien kun je het vinden (ik weet niet m eer waar) en kan hij het goedkoper voor je doen.
Het betekent maar één onvermijdelijk ding, naar een Apple service center met deze iPhone.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik daar heen ga Zijn het dan kosten :o
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In garantie: misschien niet, afhankelijk van de oorzaak van het defect.
Niet in garantie: ja.
Een iPhone heeft maar een Loud speaker die zit rechts onder je home button, deze is waarschijnlijk kapot. Misschien een stomme vraag maar heb je het geluid wel aan staan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik heb hem altijd aan staan maar als hij stuk zou zijn zou het toch niet afentoe nog wel doen :o
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het geluidschakelaartje uit staat doet de iPod het normaal wel nog over het speakertje.