Weet iemand hoe duur een iPhone 4 16 gb is??

Ik heb overal op internet gezocht maar kan nergens vinden hoe duur een iPhone 4 16 gb is.. Weet iemand het wel??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, dat weet wel iemand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er van uitgaan dat je simlock vrij bedoeld is hij €649 http://www.iphoneclub.nl/97613/media-markt-verkoopt-iphone-4-simlockvrij/

Het beste antwoord

16GB iPhone 4 in prepaid-pakket met 1GB internet: €629
16GB iPhone 4: €649
32GB iPhone 4: €749
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je voor je antwoord!

Andere antwoorden (3)

Bedoel je simlock vrij of in combinatie met een abbenoment?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
MissBiggie
13 jaar geleden
Het blijft een moeilijk woord, abonnement ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Simlock vrij bedoel ik
MissBiggie
13 jaar geleden
Ja, snap ik maar ik had het tegen Niksie ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Excuus dat ik het niet correct heb geschreven, maar ik denk dat de vraag steller mij wel heeft begrepen.
als je er eentje wilt met abonnement kost die rond de 900 euro maar dan heb je ook super snel mobiele internet en wel 500 min.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn iPhone 4 16GB heb ik gekocht bij http://www.belsimpel.nl voor 755 euro, die was simlockvrij. Ze hebben ook een T-Mobile versie, die heeft een simlock voor die provider en die is 577 euro geloof ik.