welke mobiel heeft de beste camera op dit moment ( 2012 )?

titel zegt het al,

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Ritsuka
12 jaar geleden
Als ik foto's wil maken gaal ik wel een echte camera
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De htc sensation xe
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ritsuku, Ja daar heb je gelijk in alleen mobiele camera's worden ook steeds beter maar een mobiel heb je toch wat vaker bij je.
MissBiggie
12 jaar geleden
Mijn mobiel maakt mooiere foto's dan mijn camera ...
MissBiggie
12 jaar geleden
Nou, dat dacht ik niet ...
Ritsuka
12 jaar geleden
een goede fotograaf kan met elke camera mooie foto's maken, je kunt zelfs een hele fashion shoot doen met alleen een iPhone: http://fstoppers.com/iphone
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja als de omstandig heden perfect zijn kun je met bijna elke camera wel perfecte foto's maken,

Het beste antwoord

Wanneer je spreekt over het hoogst aantal megapixels, dan is de Nokia Pureview met 41MP de absolute nummer 1.

Toegevoegd na 13 minuten:
Volgens cnet.com hebben de iPhone 4S, de Samsung Galaxy SII en de HTC Amaze de beste camera's (6 april 2012).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De iPhone 4 s heeft tegenwoordig een 8 mp camera. Haarzuivere beelden met erg goede autofocus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet waarom hij 2 minnen heeft maar de iphone maakt zeer goeie foto voor mij een plusje!