wat gebeurd er bij buffer leegmaken op mijn samsumg galaxy Y?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik vraag dit omdat Whats app te weinig geheugencapaciteit heeft. Er staan verder geen apps op mijn mobiele. Maar als ik de buffer leeg maak, ben ik dan al mijn gesprekken kwijt?
Whats app heeft het altijd gedaan en ik kon het ook altijd bijwerken, maar sinds twee dagen niet meer. Ik kan geen berichten lezen, of versturen. Het werk gewoon niet meer. Ik kan het ook niet verwijderen en er opnieuw opzetten.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
2K

Antwoorden (1)

Nee, hiermee ben je niet al je gesprekken kwijt. Een buffer is een soort "tijdelijke opslag". Zoals achtergrond processen die nog mee draaien wat je niet ziet maar wel bij je active apps. Het is juist goed om eens in de zoveel tijd je buffer leeg te maken. Allemaal onnodige dingen die dan mee draaien op je telefoon.