Kan je bij een BB alles gebruiken (internet, ping, whatsapp, bb world) als je eenmalig een bb BiS kaartje hebt gekocht?

Hallo,

Ik ga een BB Curve 9360 White kopen, ik heb een Vodafone bundel met internet erin. Mijn vraag is dus: Kan ik, na 1 keer een kaartje voor BB gekocht te hebben, geen abonnement of zo iets, alles gebruiken wat een BB te bieden heeft, of moet je dan een BB internet bundel enzo nemen, oftewel bijv. 15,- per maand dokken?

Mvg

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ja;
BiS staat voor Blackberry internet service.
Dus alles waar je internet voor nodig kan je dan gebruiken.
Dit kan dmv pp of abo, maar natuurlijk ook mbv wifi.
Een bundel is als je veelvuldig gebruikt maakt van internet dmv 3g veelal goedkoper dan als je een regulier pp kaartje aanschaft.