wat kost bellen vanuit Turkije naar Nederland met een Blackberry?

ik heb een abonnement van Tele2 met internet. Maar in Zwitserland was ik laats in een paar min €53,- kwijt. kwam ik later achter....

verschillen de kosten: Nederland -> Turkije & Turkije -> Nederland?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Dat hangt niet af van je merk telefoon, maar van je provider.
De een zal iets duurder zijn dan de andere.

Maar in een paar minuten 53 euro kwijt zijn lijkt me sterk. Weet je zeker dat je niet per ongeluk verbonden was met internet?

Toegevoegd na 3 minuten:
De kosten van Tele2 zijn volgens hun website:
Zone 2: (waar Turkije onder valt)
Bellen: € 1,75
gebeld worden: € 1,25
SMS: € 0,75
Internet per MB: € 17.85

http://www.tele2.nl/mobiel/tarieven.html#

Toegevoegd na 5 minuten:
Voor zwitserland zijn de kosten:
Bellen: € 0,42
gebeld worden: € 0,13
SMS: € 0,13
Internet per MB: € 2,38