Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn htc desire hd word heel warm en batterij gaat snel leeg kan iemand mij helpen?

ik gebruik mijn telefoon bijna niet als ik heel even whatsapp aan zet is de batterij van 86% naar 63% en word heel warm weet iemand wat er mee is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
856

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Klinkt als een versleten batterij. Ik zou dan ook een nieuwe batterij bestellen, helaas valt een batterij altijd buiten de garantie. Omdat de batterij ook erg warm wordt zou ik er wel haast mee maken voordat er grote gevolgschade ontstaat (wat bij de mogelijke verzekeraar ook uitgesloten is).

Het vervangen van de batterij is tevens goedkoper dan het opsporen en repareren van het probleem erbij opgeteld dat je je telefoon dan even kwijt bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jow bedankt voor de reactie op mijn vraag ik koop wel ff nieuwe accu kijken dat die het nog doet

Andere antwoorden (1)

- dan is je baterij waarschijnlijk beetje kapot, als je zo blijftdoor gaan kan het meschien overhitten .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding