Als ik op mijn mobiel wifi gebruik, en daarvan mijn geschiednis wis. Kan ik via mijn simkaart of tel.nr achterhalen wat ik heb bezocht via wifi ??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Neen, als je je gescchiedenis hebt gewist dan kan niemand meer te weten komen wat je hebt bezocht dus relax. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Degene van wie het wifi netwerk is kan terugzien wat er op zijn netwerk allemaal is gebeurd.
Als je het via 3g hebt gedaan kan je provider natuurlijk zijn wat dat nummer allemaal heeft gedaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is niet zo want de modem geeft alleen internet en geen informatie enz. aan de computer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De modem geeft/ontvangt informatie aan/van de computer, anders heb je geen internet.
Via een modem is dat inderdaad te achterhalen, tenzij er versleutelde informatie wordt gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar een modem heeft geen geheugen en slaat niet op waar je bent geweest dat is de taak van de computer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar het gaat over Wifi op mijn mobiel, niet via de comuter..
Kan je nu wel of niet via je telefoon nummer/simkaart achterhalen wat je hebt bezocht.. (Ik internet via wifi Roozen Inet, )