Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe muziek van telefoon naar usb ?

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb een HTC desire en heb daar muziek opstaan die ik graag op een usb stick wil hebben.
Ben net in de winkel geweest, dat is mogelijk zei die meneer en verkocht me een usb adapter.
Hij past in de telefoon, usb stick aan de andere kant, maar dan ?
Hoe krijg ik de muziek van mijn telefoon op de usb stick ?
Ik heb geen pc of laptop, alleen een samsung galaxy tablet.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
13.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Installeer een filtersysteem browser op jouw telefoon, dan kun je de files daarmee kopiëren of verplaatsen naar de USB-stick.
Zelf gebruik ik de (gratis) ES file explorer, te vinden in de playstore.

Toegevoegd na 1 minuut:
Filtersysteem moet zijn Filesysteem!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met ES file manager is het opgelost !

Andere antwoorden (1)

Met alleen een adapter werkt dat niet. Althans een usb stick aan de ene kant en de telefoon aan de andere kant werkt niet direct voor bestandsoverdracht. De telefoon of de adapter zal zich als host apparaat (soort regelsysteem) moeten opstellen. Ik vermoed dat de adapter niet meer dan een kabeltje is en dus niet als host kan optreden. Dat betekent dat je of op de telefoon een app zal moeten zetten die de USB stick herkent (eventueel kan je de bestanden van telefoon naar de tablet zetten, als die de stick wel beter herkent) en dan de bestanden over kan zetten. Er zijn helaas niet zoveel apps die dit ondersteunen. Er schiet me momenteel even geen Android app te binnen die dit standaard kan. Herkent je apparateur (telefoon of tablet) de usb stick wel?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, mijn telefoon herkend de usb wel.
Het is idd gewoon een kabeltje, maar deze past niet in de tablet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er bestaan inderdaad adapters die maken dat je de telefoon als host gebruikt. Ik heb er een waar je behalve USB-stick ook SD in kunt steken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.dx.com/p/4-in-1-micro-usb-tf-m2-sdhc-usb-otg-card-reader-for-smart-phone-tablet-pc-white-246711
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je telefoon de usb stick herkent, zou je via de filemanager vermoedelijk bestanden over kunne brengen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding