Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je boven je bundel komen bij onbeperkt internet van T-mobile?

Kun je nu dus echt onbeperkt gebruik maken van internet, en zoveel youtube films kijken als je zelf wilt?

of is er een limiet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
806
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb geen exact antwoord op je vraag maar onbeperkt is nooit onbeperkt!! Zelf heb ik hi met onbeperkt gratis smsen...dit onbeperkt is beperkt want het gaat om "slechts" 3000 berichtjes.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

als ze zeggen dat het onbeperkt is dan ja, dan kan je gewoon overal gewoon internet gebruiken zonder dat dat van je beltegoed af gaat , als je wilt kan je dat uit proberen eerst je beltegoed checken , dan even voor een minuut wat op internet doen en dan weer je beltegoed checken, als het is verminderd moet je contact opnemen met je provider en vragen of je ten 1e je geld terug mag en hoe je je onbeperkt internet moet activeren, zo niet dan weet je dat het al geactiveerd is, als tot dat je bundel verlopen is kan je gebruik maken van onbeperkt internet als die bvb na 2 jaar verloopt geld dat ook voor het gratis internet, als goed is word dat van tevoren gemeld.
hoop dat ik je heb geholpen, veel succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had dacht ik onbeperkt , nee na wat gebruik krijg je een sms je u heeft al 50% verbruikt !!?!? De snelheid wordt dan ingeperkt :( . Dus bij T Mobille is het beperkt onbeperkt .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het onbeperkt werd genoemd, moet het onbeperkt zijn.
Maar ik had een prepaid simkaart bij t-mobile, en mij werden 300 gratis sms'jes per €10 beloofd. Die kreeg ik niet, ik moest dat eerst regelen op de website. Dus misschien moet je daar eens gaan kijken.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding