ik heb een sony erixsson xpersia x10 gekochtnou wil ik m aan de lader maar nu gaat ie alleen nog maar aan en uit de heletijd door, weet iemand dit?

hij gaat aan. dan weer uit en weer aan en weer uit... meer doet ie niet.. ik hoop dat iemand meer weet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je spelling is erbarmelijk, maar dat wist je zelf ook wel...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar gaat het niet om.. ik denk dat je me wel snapt. :S

Antwoorden (3)

Misschien uit doen en dan aan de lader hangen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
even de batterij er uit en er weer in?
Als dat niet helpt: terug naar de winkel ermee en omruilen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haal de batterij er even uit en dan er weer in ,waarschijnlijk doet ie het dan weer!