Heeft BB ook een whatsapp messenger?

Ik mag van mijn ouders geen bb omdat er geen whatsapp in zit. Maar sommige zeggen van: "Jawel! Er is wel whatsapp!" en ik weet het niet... hun hebben toch Ping! ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Ping is van BB dus die staat er standaard op.
Whatsapp messenger is een app, die je dus ook op je BB kan downloaden, zo heb je ping & whatsapp.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mijn BB stond er echt nog geen Whatsapp op hoor...Moest ik gewoon downloaden in BB App World...
Whatsapp zit er gewoon op. Ping ook, (blackberry messenger) maar die kan je alleen gebruiken als je een bepaald bb abo hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ping staat er al standaard op en WhatsApp Messenger kun je downloaden in de Blackberry AppWorld.