Hoe krijg ik een muziekbestand van een ander iTunes-account op mijn iPhone?

Een soortgelijke vraag is 2 jaar geleden ook gesteld, maar dit antwoord is voor mij niet bevredigend. Verder kunnen de functies veranderd zijn in deze 2 jaar, vandaar dat ik de vraag nog een keer stel.

Ik zit dus met het probleem dat een kennis van mij een liedje heeft die ik ook graag wil hebben. Het is niet mogelijk om deze te downloaden. Hoe kan ik dit het makkelijkst doen? Want als ik synchroniseer met haar account dan krijg ik toch alle nummers van haar? Wie kan mij dit uitleggen?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Eigenlijk kan je het makkelijkst het nummer op USB zetten en dan op jouw computer zetten...

Maar om antwoord op jouw vraag te geven: Als je inlogt op haar account, krijg je alleen beschikking tot haar aankopen die ze via iTunes heeft gedaan. Als dat zo is, kan jij het nummer ook krijgen, als ze er op een andere manier heeft gedownload lukt dat niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, maar kan ik een nummer uit iTunes halen om die op een USB te zetten? Zo ja, hoe precies?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
USB inpluggen in de computer, en dan gewoon het betreffende nummer naar het tekentje van de USB (bij "deze computer") slepen.