heeft het zin om mijn gestolen iphone aan te geven bij de politie zo ja wat doen ze ermee?

mijn iphone is gestolen er staat geen trackings software op en de dief heeft hem waarschijnlijk al gereset heeft het zin om naar de politie te gaan zoja wat doen zij er dan verder mee en wat heb ik op dit moment aan mijn imei nummer kunnen ze die ook resetten? kweet et veel vragen maar khoop ook veel antwoorden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Als je telefoon verzekerd is moet je sowieso aangifte gaan doen.
Het loont zich om een dure smartphone te verzekeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verzekering voor een telefoon is flauwekul. Je moet wel aangifte doen en vervolgens aanspraak maken op je inboedel verzekering.

Mijn verzekeringsagent heeft mij in ieder geval laten weten dat het onder mijn inboedel valt.

Ik weet niet of dat bij jou ook het geval is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je provider kan via het Imei nummer het toestel blokkeren en doe altijd aangifte
wie weet gaat die druiloor nog eens tegen de lamp lopen met een ander delict oid en dan blijkt die een Iphone op zak te hebben die niet van hem is maar ja de echte eigenaar had geen aangifte gedaan ...........
baat het niet dan schaadt het niet