Als ik een blox bij vodafone inschakelt maar ik maak het geld niet op behoud ik dat geld dan?

Ik heb 13-14 euro beltegoed en ik wil de blox van 1 cent per sms inschakelen. Als ik dan 300 smsjes verstuurt, houd ik nog 10,- over. Behoud ik die 10,- dan zodat ik van die 10,- volgende maand weer die blox kan inschakelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Dat ligt volgens mij aan het abonnement dat je hebt,
ik heb ook vodafone maar ik kan mijn belminuten die ik over heb niet meenemen naar de volgende maand.
Je kan even op je contract kijken welk abonnement je hebt en het dan opzoeken help.vodafone.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je vraagt dus eigenlijk of je van je beltegoed blox kan kopen
ja dat kan de blox zijn een maand geldig en dat wat je niet hebt opgebruikt hebt ben je kwijt
dus je houd 3of 4 euro over dus je zult de volgende keer bij een blox erop te zetten je beltegoed moeten verhogen zodat je weer 10 euro erop hebt staan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik had gevraagd of ik van me beltegoed blox kan kopen dan had ik die vraag wel anders gesteld..