Kan ik mijn galaxy ace menu ordenen door middel van mapjes?

Ik wil graag mapjes zoals bij de s2. Welke app kan ik daarvoor gebruiken? Het moet dus zo zijn dat je apps in een mapje verdwijnt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Als u met menu het 'startscherm' bedoelt (het scherm waar je widgets en snelkoppelingen van apps kunt plaatsen) dan ja, gewoon op de achtergrond ingedrukt houden en mappen kiezen, dan op nieuwe map en uw map staat op de pagina, hier kunt u apps heen slepen zo dat er een snelkoppeling word gemaakt (de app blijft dan wel in het appmenu staan en word dus niet verplaatst maar gekopieerd). U kunt de naam van een map ook veranderen naar uw gewenste naam.