hoe kan ik mijn puk code terugvinden van een toestel dat simlockvrij is?(prepaid)

mijn provider is kruidvat

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.6K

Antwoorden (3)

bij simyo kun je je puk code zien als je inlogt op je persoonlijke pagina om je facturen te bekijken.
misschien kan dit bij kruidvat ook en anders kun je contact opnemen met de klantenservice van kruidvat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Normaal heeft u die meegekregen, maar het antwoord van roxy123 klopt dus +, als u die niet meer heeft kan u navragen doen bij uw provider.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt een klein pakketje gehad samen met je sim kaart. Daar hoort je puk code ook bij te zitten. Anders heeft kruidvat een speciale klantenservice voor kruidvat mobiel.