Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

blackberry is kapot en heb op de een of andere manier nergens meer een bonnetje of een mailtje van de winkel, wat kan ik doen?

mijn blackberry is kapot gegaan in New York. Ik wilde hem opladen en hij gaf vrijwel gelijk een wit scherm met; reload software 552, mijn telefoonwinkel kan er niks aan doen, en nu ga ik hem dus opsturen naar de online winkel waar ik hem heb gekocht. Maar ik ben dus op de een of andere manier mijn bonnetje kwijt en heb ook nergens meer een mailtje o.i.d. Wat kan ik doen? Of moet ik echt een nieuwe kopen? :(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
572

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

De meeste telefoonwinkels kunnen door middel van het imeinummer die zich achter de batterij bevind, een bon voor je uitdraaien in de winkel. Dat jij de bon niet meer hebt moet dus eigenlijk geen probleem zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hartstikke bedankt! maar wat is precies het imeinummer? en waar staat het? Op m'n batterij?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Imeinummer is een uniek nummer dat elke telefoon heeft, vergelijk het met jou vingerafdruk. Deze staat op de telefoon onder de batterij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog een kleine edit: het is een 15-cijferig nummer
Als je snel het imeinummer wilt weten toets dan *#06# enter, op het scherm zìe je dan het imeinummer, als je naar de klanteservice belt (mischien heb je wel een toestelverzekering) geef je dit door, bon is hierbij niet nodig. Welke provider heb je?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding