ik zoek een goedkope touchscreen mobiel, geen prepaid. onder de 100 euro, rond de 70 80 euro. het liefst niet van LG(hier heb ik herreneringen aan)

ik stel voorkeuren bij een samsung geen star mini graag

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (5)

Voor €100,- is ongeveer het beste wat je kunt krijgen een Samsung Star II. Maar voor een paar tientjes meer heb je al snel een Samsung Galaxy Europa/Apollo/Mini. Alle 3 hebben ze Android en WiFi. Kijk anders eens op kieskeurig.nl (bij gsm/telefonie/telecom).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een samsung chat, samsung star s5230 ( heb ik zelf ook, topmobiel, en samsung star qwerty uit mn hoofd is onder je budget. :)

Toegevoegd na 1 minuut:
Ohnee chat is geen toucscreen geloof ik, excuse
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de Nokia 5230 kost nu 80 euro bij de kijkshop, ik heb hem daar een jaar geleden voor 150 euro gekocht... een top telefoon!

+ een Super helder, scherp display!
+ goeie muziek-telefoon, veel instellingen bij de muziekspeler.
+ 3.5 mm plug in (meeste headsets hebben een 3.5mm plug)
+ batterij gaat super super super lang mee!!! ik luister not-stop muziek met de Nokia 5230 ermee en laad hem ook maar om de 2 weken op!!!
+ verhouding van 16:9 (de scherm, zoals de meeste tv's)
+ 360x640 resolutie
+ landscape modus... dus dat als je je telefoon liggend vasthoudt draait de inhoud van wat op je scherm staat mee.
+ geheugen kan die aan tot en met 16 GB
- je krijgt geen usb-kabel meegeleverd en je hebt een speciale usb-kabel nodig wat ik HEEL jammer vindt. (de HTC HD2 heeft dezelfde usb-kabel)
- bijgeleverde headset is van slechte kwaliteit en volume is laag, ik heb bij Dixons een setje Sennheiser gekocht voor 15 euro, 10x beter!
- geen Wi-Fi
-loopt op Symbian, goed genoeg, maar ik persoonlijk had toch liever Android.

om een lang verhaal kort te maken, de Nokia 5230 past dus bij jou!

PS: inderdaad LG is niet een van de beste merken :( jammer.

PPS: wat maak ik veel reclame zeg, ik zou bij de reclame bedrijven moeten gaan werken!

Toegevoegd na 45 seconden:
not-stop = non-stop natuurlijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Samsung touchwiz is erg goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een lg cookie is erg goed en hij wordt nu ook steeds goedkoper :-)