Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hallo, Ik heb via internet een update gehaald, en nu doet mijn telefoon het niet meer. Het is een Samsung ACE. Weet iemand wat ik kan doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
596
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waar, en wat van versie heb je erop gezet? Zou je het miwwchi
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waar, waarom en wat van versie heb je erop gezet? Zou je het misschien willen verduidelijken?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.mediafire.com/download/26u2l7gooa30k64/MindCr_ROM_V1.0.12.zip' Dat is de website waar ik hem gedownload heb

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Soft brick heet dat. Waarschijnlijk kun je nog in recovery mode. Home + power button tegelijk indrukken wanneer 't toestel is uitgeschakeld. Vervolgens factory reset en daarna start system now (reboot).
Lukt 't dan nog niet, dan zul je n ander rom moeten flashen ben ik bang.
Geen nood. Zolang je nog in recovery kan komen komt 't meestal wel weer goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als hij het helemaal niet meer doet en het lukt gewoon niet meer, dan moet je naar het KPN business center gaan in Eindhoven of Amsterdam, de mensen die daar werken zullen de software herstellen, ik heb hetzelfde probleem gehad, ook met een samsung galaxy ace, en in de winkel hebben ze mij naar het KPN business center doorverwezen. en een groot voordeel is ook nog dat het gratis is!!

veel succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding