Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op welke site kan ik een particulier telefoonnummer in Turkije opzoeken?

Bij Google en De Telefoongids vind ik alleen maar 2 gele bedrijvengidsen van Turkije maar ik zoek een particulier persoon. De 3de link die de telefoongids voor Turkije opgeeft blijkt niet te bestaan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
3.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

http://www.telefoongids.com/
Dit is de link die ik heb gevonden. Omdat ik n iet weet wie, en waar je iemand in Turkije zoek, kan ik hem uiteraard niet checken.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee jammer, die zegt enkel dat hij niks heeft gevonden. Ik weet trouwens ook niet of je met deze site telefoonnummers van mensen buiten Nederland kan zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog een poging: https://www.ixquick.com/ned/phone.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leek mij een heel gave site omdat je het land en de provincie op kan geven. Ik veranderde dus het land in Turkije en voegde ook de provincie toe waarin dat stadje ligt. Maar de webpagina deelde mede: Deze land / combinatie is helaas niet beschikbaar. Wat jammer nou!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vanwege je 2de link geef ik je de 10 punten. Ook al heb ik er nu niets aan, ik bewaar hem wel in de favorieten want lijkt me toch heel nuttig en komt misschien nog wel eens van pas.

Andere antwoorden (1)

Voor het zoeken van internationale telefoonnummers maak ik altijd gebruik van de website www.telefoongids.2link.be ... wanneer je hierop staat zie je onderaan de TURKSE informatie. De bovenste regel is het Turkse telefoonboek, gevolgd door de zogenaamde gele pagina's, lees de verdere boeiende informatie ook nog even door. Succes !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding