kun je met vodafone blox internet buiten je bundel gaan?

Stel ik heb 100mb internet bij vodafone blox, en ik zit aan de 100 word het dan stopgezet of krijg ik plots een vette rekening zonder dat ik dat in de gaten had? alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

In principe kun je met alle voice aansluitingen data verbruiken (gprs0 is de term), met de VF blox koop je dus 100MB in om ipv 80cent per MB voor 10cent per MB data te verbruiken, als je bundeltje op is ga je dus weer die 80cent betalen, KPN heeft als enige een sms notificatie hiervoor als je 80% verbruikt hebt, bij VF kun je dat bv in My-VF controleren of indien mogelijk via een data alert app.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor je snelle reactie!
maar ik heb geen abbonoment,
dan is mijn prepaid tegoed toch simpelweg op?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, ben er even vanuit gegaan dat je een postpaid abb zou hebben, bij een prepaid is de koop eigenlijk hetzelfde, alleen moet je dan voldoende tegoed hebben idd, stel dat je de 100MB hebt verbruikt en je tegoed is op dat moment bv €15,- euro voor te bellen dan wordt het buiten bundel tarief daarmee verrekend (hoog) en dan gaat het snel, indien je geen tegoed hebt kun je ook niet internetten.